2013. március 3., vasárnap

21. rész + Díjak

Sziasztok! ^^ Nos, először is nagyon köszönöm a több, mint 3000 megtekintést, és a 8 feliratkozót. El se tudjátok képzelni, hogy nekem ez mekkora nagy öröm! :)
A második nagy örömöm az, hogy kaptam díjakat. A mostanit köszönöm RusherForever-nek, és még az elmaradottat is köszönöm Szandi Kovács-nak.


21. rész


Reggel egy ismerős helyen ébredtem...fájó fejjel nem volt valami kellemes ez a reggel. Elfordítottam a fejemet, de ahogy megláttam a mellettem fekvő srácot, egyből elfelejtettem minden fájdalmamat.
          -Ke...Kendall... - szólítgattam.
          -Mi van? - válaszolt kómás fejjel.
          -Kendall, egy ágyban fekszünk! - kezdtem kiakadni. Benéztem a takaró alá, mert elég szabadon éreztem magam - Na neee - tiszta pucérak voltunk. Kendall is követte a példámat, és kikerekedett szemekkel meredt maga elé.
          -Mi...most akkor... 
          -Neeem, nem történhetett meg! - már a sírás határán voltam.
A takarót magamra csavartam, kétségbeesetten néztem körül...a ruháink a földön hevertek. Az enyémet összeszedtem, bementem a fürdőbe, letusoltam és felöltöztem.
Kendall is már ruhástól üldögélt az ágyon. Arcát a tenyereibe temette. Leültem mellé, és szótlanul bambultam ki a fejemből.
          -Most mi lesz? - kérdeztem végül.
          -Valahogy meg kell tudjuk, hogy megtörtént-e vagy nem... - felemelte a fejét - Basszus...hogy tudtunk annyira megrészegedni?
          -Csak addig emlékszem, hogy vissza mentünk táncolni - beugrottak a képek.
          -Nekem még valami rémlik...táncoltunk, ittunk...megcsókoltalak... - sápadt arccal mondta.
          -Ezt nem hiszem el... - felálltam és felmentem Loganhez. Ő sem volt egyedül. Egy csaj feküdt mellette. Egyet köhintettem, de nem reagáltak. Közeledni kezdtem, és egy pofonnal felébresztettem.
          -Mit csinálsz? - meredt rám. A tekintetem a szemeiről az idegen csajra tévedtek. Logan összeráncolta a homlokát, és valahogy felkelt - Öööm... - összevolt zavaradva.
          -Ő meg ki? - szinte sikítottam. Tudom, hogy nemrég Kendall mellől keltem fel, de akkor is...
          -Mi ez a hangzavar? - a fejét fogva felébredt a csaj.
          -Mi ez a hangzavar? Hm? Ki vagy? - elkezdtem közeledni feléje.
          -Becky... - Logan vissza húzott. 
          -Oké, akkor tisztázom a dolgokat... - elkezdett felöltözni - Hannah tuszkolt rátok.
Logan ahogy meghallotta a nevet, lefagyott.
          -Lefizetett, hogy válasszalak szét titeket...de nem történt semmi - ezzel megnyugtatott.
         -Ki az a Hannah? - szólaltam meg egy kis csend után.
         -Az exem - bökte ki Logan összeszorított ököllel - Megkérlek menj el - nézett a csajra. Megszeppenve kilibbent a szobából.
Nem voltam mérges, inkább csak szégyeltem magam. Eléggé kerültem Logan tekintetét. Ezt észrevette és az államtól fogva felemelte a fejemet, hogy a szemébe nézhessek. De még így is a padlót találtam érdekesebbnek.
          -Figyelj, sajnálom - ahogy kimondta elbőgtem magam, és kirohantam a szobából - Becky! - hallottam kiáltását.
Bezárkóztam a fürdőbe, neki dőltem az ajtónak, és sírva lerogytam a földre. Hamarosan dörömbölést hallottam, és Logan kérdő szavait.
          -Mi baja van? - ezt már nem tőlem kérdezte.
          -Nem...nem tudom - Kendall nyögődözött.
Hogy fogok Logan szemébe nézni ezek után? Legszívesebben levetném magam egy szikláról.
Negyed óra után valahogy lenyugodtam, és felálltam a földről. A szemeim ki voltak sírva, megengedtem a csapot, a tenyerembe engedtem hideg vizet, majd szembe csaptam magammal. A kagylót támasztottam, amikor újból dörömböltek.
         -Becky! Gyere már ki...esküszöm berúgom ezt a k*rva ajtót! - Logan már alig bírt magával.
Vettem a bátorságomat, és kinyitottam az ajtót. Logan magához ölelt, a válla fölött Kendallt néztem.
          -Na gyerekeeeek - vágtatott le Carlos - Megkell nézzük a videót, mert nem emlékszem, hogy mit csináltunk... - befutott oda, ahol mi aludtunk. 
          -Tényleg, nézzük meg - rohant Carlos után Logan.
          -Ne már, úgyhagytátok...most eddigre már tele van a memóriája - síránkozott Carlos.
Ácsi...még mindig megy? Akkor... egy nagyot nyeltem. Kendall is megszeppent. Remegve leültem a kanapéra. Carlos csatolta a laptopját a kamerához, és elkezdtük nézni a videót.
          -Tegnap hülyéskedtünk és megörökítettük - magyarázta Logan - Ez unalmas rész...itt egy félórát azon szarakodtunk, hogy feltegyük az állványra ... - Logan belevitetett a videóba...csak éppenséggel az volt a baj, hogy túlságosan előre vitte. Kendall és én jelentünk meg a képernyőn, amint nyaljuk faljuk egymást. Éreztem magamon Logan égető tekintetét. Lefagyva néztem, hogy mit művelünk.
         "-Hééjj - ez az én hangom volt - Mit csinálunk? - nevettem.
          -Hát...nem is tudom - vihogott Kendall. Tovább folytattuk egymást vetkőztetését.
          -Ájj...lehet, hogy kib*szott részegek vagyunk...de csak tudunk valamennyire gondolkodni...Barátok vagyunk, én meg szeretem Logant! - kidőltem az ágyon, és elaludtam. Kendall is ugyan azt csinálta, de előbb betakart."
Logan felpattant, és elrohant, én követni kezdtem.
          -Hogy tehetted? - üvöltötte.
          -Te is ugyan ezt tetted! - vágtam vissza - De hallottad, hogy mit mondtam ugye? Szeretlek, és nem történt meg! - ordibálni kezdtem, a sírásom újra feltört.
Nem válaszolt semmit, csak némán megfordult, és nézett. Láttam a szemében, hogy nem tudja mit csináljon.
          -Lehet, hogy nem kellene eröltetnük ezt a kapcs.... - nem hagytam, hogy befejezze, egy puszit nyomtam az ajkaira.
          -Kérlek ne mondj ilyet - csak sírtam és sírtam.
          -Becky... - a hangjától kirázott a hideg. Nem akartam belegondolni, hogy milyen nélküle. Hirtelen megkattantam, elkezdtem remegni, gyorsabban vettem a levegőt. Elkezdtem hátrálni, de egyszercsak nem éreztem magam alatt semmit, csak egy kiáltást hallottam, ami a nevemet susogta...majd elsötétült minden...




6 megjegyzés:

  1. annyira aaaaaaaaaaaaaaahwwwwwwwww :)) pedig már örültem hogy Kendall és Becky....na de persze Becky és Logie kapcsolatát imádom/imádtam..nem,nem nem... nem lehet semmi gebassz.. remélem Beckyvel minden rendben lesz.. imááááádom a blogod. alig várom az új részt:)) Imádlak cserkóómerkóm <3 :PP

    VálaszTörlés
  2. ahhwww.. te jóságos ég... hogy a...? ezt hogy csinálod?? eszméletlenül, lélegzet elállítóan jó a blogod:)

    VálaszTörlés
  3. Aaaaa nagyon jó lett *-* remélem még ma megírod a folytatását ;DD :3 imádom<3

    VálaszTörlés
  4. erre egy szó van: FANTASZTIKUUUUS! következőt! :D

    VálaszTörlés