2013. február 16., szombat

17. rész

Sziasztok, sikerült feltennem ezt a részt is :) Hamarosan elérem a kerek 20. részt :D Nagyon köszönöm annak, aki figyelemmel követi a blogomat! 
Pussz, Zsó <3

17. rész





Amikor megébredtem, már Logan nem volt mellettem. Felültem az ágyon, és lassan beugrottak a pár órával ezelőtt történtek. Egy megkönnyebbült sóhaj után levettem magamról a takarót, és felálltam.
Az, hogy újra együtt vagyunk, megnyugtatott...el se tudtam volna képzelni a napjaimat nélküle. Tudom, hogy jól döntöttem.
          -Becky...szia...zavarok? - kopogott belépve az ajtón Kendall.
          -Nem, nem zavarsz - fordultam feléje.
          -Hogy vagy? - kérdezte egy mosollyal.
          -Mostmár jól - én is eleresztettem egy vigyort.
          -Akkor jó...
          -Logan hol van? - közben leültünk az ágy szélére.
          -A városban, de lassan már jönnie kell... - tájékoztatott fel Kendizzzle. Bólintottam, és lehajtottam a fejem.
          -El se tudod képzelni, hogy milyen rossz volt az a két vagy hány nap nélküle... - szólaltam meg végül.
          -Hát tényleg nem tudom, hogy milyen lehetett...de szerintem nagyon jól döntöttél. Látszik rajtatok, hogy igazán szeretitek egymást. Logant még sosem láttam ilyennek, veled sokkal másabb lett, de pozitív értelemben... - mondókája közben a vállamra tette a kezét. Jól estek ezek a szavak tőle, szükségem volt arra, hogy valakivel beszélgeni tudjak a bajaimról.
          -Nem ismerlek 5 éve vagy ilyesmi, de annyira megbízom benned... - néztem a szemeibe. Végre kimertem mondani, Kendall-t egy nagyon jó barátnak tartom.
          -Én is - mosolygott, majd megölelt.
          -Majd még tartsunk ilyen traccspartykat - nevettem még mindig az ölelésében.
          -Benne vagyok - kacsintott, miután szétváltunk.
Egymás mellett ültünk, amikor egyszercsak megérkezett Logan. Felrugaszkodtam az ágyról, és szó szerint ráugrottam, szegénykém alig tudott kifogni.
          -Hm...jó kis fogattatás - kacagott a fülembe, egyből kirázotta hideg. Kendall felállt, hátbaütögette Logan-t, majd mosolyogva távozott - Hoztam valamit - erre a kijelentésére leszökkentem Logieról. Kíváncsian vártam azt a "valamit". Logan kilépett a szobából, én meg vártam...pár másodperc múlva előttem ácsorgott. Valamit rejtegetett a hátamögött.
          -Jess mondta, hogy imádod a csokit. Mondjuk ki nem? - nevetett édesen.
          -Csokiiii? - nyámi, áhh, adja már ide :))
          -Tessék - emelt elő egy nagy szív alakú dobozt. Elérzékenyülten vettem el az ajándékot. Kibontottam, és türelmetlenül bekaptam egy darabkát, nagyon finom volt - De nem csak ez...elmegyünk a Hollywood Mountainhez... - ahogy kimondta, egy hosszú csókkal egyeztem bele az ötletébe.




          -Amikor érkezésemkor Jessievel mentünk haza, pont azon gondolkodtam, hogy elkell jutnom oda - mondtam, miközben a nyakaköré fontam a karjaimat.
          -Akkor most teljesítem... - megcsókolt lágyan. Megbeszéltük, hogy haza megyek és átöltözöm, majd találkozunk a kocsijánál.
A ruháim között keresgéltem, és amikor megtaláltam a megfelelőt, magamra kaptam, írtam egy sms-t Loganek, hogy kész vagyok, és mentem is.







Logan már várt, ahogy meglátott csillogó szemekkel nézett. Ahogy odaértem, megfogta a kezemet és megpördített, én természetesen kacagtam, ő meg mosolygott.
          -Gyönyörű vagy! - húzott magához a derekamtól fogva - Szeretlek! - súgta, miközben az arcunk közeledni kezdett.
          -Én is szeretlek - mondtam két csók között. Végül belemosolyogtunk a csókunkba, és beültünk a kocsiba.
Amikor megérkeztünk, izgatottan szálltam ki a fehér kocsiból. Logan bezárta az autót, és mellettem termett, megfogta a kezemet, úgy sétáltunk tovább.
Egy kis idő után megérkeztünk, készítettem egy képet, amit feltettem Facebook-ra és Twitter-re :


"Gyönyörű a kilátás... @1LoganHenderson, és szerinted? :) <3 " - ezt írtam a képhez.


Rég láttam ilyen szép tájat. Eléggé kevesen voltak, de ez így pont jó volt.
          -Szép! - nyögtem ki végül. Logan magához húzott és visszanézett Los Angelesre.
          -Menjünk be! - szólalt meg végül.
          -Mi? Oda? - mutattam le a belkerített Hollywood felirathoz.
          -Igen... - mosolygott el huncutul - Félsz egy kis veszélytől? - húzta fel az egyik szemöldökét.
          -Láttam egy filmet, ahol bementek oda, és valami érzékelő vagy kamera észrevette őket, és jött egy helikopter... - magyaráztam zavartan.
          -Van benne igazság... - nyújtotta ki a nyelvét. Egy ideig néztem, majd megöleltem - Most nem akarok...majd máskor, mikor kedvem lesz...veled akarok lenni ebben a csendben...
Megértően bólintott, és szorított egyet az ölelésünkön.

*Kendall szemszöge*

Félek, hogy többet fogok érezni, mint barátság...tényleg megbízom Becky-ben, de lehet, hogy nem fogom tudni irányítani az érzéseimet. Nem szeretném ezzel elrontani a baráságunkat.
          -Hé haver...jössz velünk a Nickelodeon-hoz? - kérdezte Carlos.
          -Minek? - néztem fel a telefonomból.
          -Csak szétnézni...talán összefutunk a mi kis rendezőnkkel és megtudjuk, hogy mikor kezdünk neki a 4. évad forgatásának - áradozott mosolyogva Carlitos.
          -Oké...adjatok tíz percet... - közben felnéztem Twitter-re, és megláttam, hogy Becky feltett egy képet a Hollywood Mountainről. Ahogy olvastam a képleírást, felmerült bennem egy halvány féltékenység....de miket beszélek basszus, ott van nekem Kelly, akit...szeretek? Jesszusom...megbolondultam? Gyorsan elhessegettem a hülye gondolataimat, de egy utolsó pillantást vetettem még a képre, majd zsebre vágtam a telefonomat. Fogat mostam, és készen állva mentem Jameshez meg Carloshoz.

Amikor megérkeztünk, láttam, hogy van pár új arc, de egy lány különösen elragadó volt. Egyből elkezdtem érdeklődni utána, és megtudtam, hogy stylist, szóval akkor gyakran összefuthatok vele...

Caroline Foster

De most akkor mi van velem? Igaz, hogy se Becky, se Kelly nem jutott eszembe, mialatt Carolinet figyeltem. Olyan gyönyörűen mosolygott...








5 megjegyzés:

  1. na vééééééééééééééééégre! erre igazán érdemes volt várni.:)) Ahwww..micsoda váratlan fordulatok...már kicsit sejtettem az elején hogy Kendall többet érez... de vajon mi lesz ?:D Micsoda szerelmi szálak...kíváncsivá tettél. Nem éééér itt abbahagyni! nagyon jóó, olyan jól írsz. imádom! folytaaaaaasd;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszi Szandiii <3 ^^ hát lesznek érdekességek szerelem terén :DD

    VálaszTörlés
  3. Naaaagggyyon jóóóó!!!!!!! :D Alig várom a következő részt!!!! :)))

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikusan írsz, remélem nagyon sietsz a következőveeeeel*-* ♥

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm nektek, nagyon jól esik! ♥ sietek :)

    VálaszTörlés