2013. január 18., péntek

5. rész

Sziasztok! Itt is van, ebben a részben végre elkezdődik minden :) Közelebb kerülnek a szereplők egymáshoz. Olvassátok :)
Pussz, Zsó :)

5.rész

Szerda, és nem rég végeztem egy interjúval. Jess értem jött, de mondtam neki, hogy  jöjjön be, mert szeretnék vele egy képet, Ryan örömmel készített egyet :



          -Jajj Jess... belehaltál volna egy nagyobb mosolyba? - kérdeztem nevetve.
          -Szerintem ez nagyon jó lett - szólalt meg Ryan.
          -Igen! Ez így jól van - nyújtotta ki a nyelvét Jess.
Elköszöntünk Ryantől, és mentünk is.
          -Becky, ugye eljössz velem egy bútorüzletbe? - kérdezte a kocsiba ülve.
          -Van más választásom? - nevettünk.
          -Nem nagyon.
Pár perc múlva egy nagy áruháznál kötöttünk ki. Jess nagyon be volt indulva, de mire? Egy íróasztalra? Nevetni kezdtem.
          -Mi az? - kérdezte mosolyogva.
          -Semmi - legyintettem - Mit akarsz venni?
          -Egy íróasztalt - héé, akkor igazam volt, ismét kacagtam - Ugyan miért?
          -Ma reggel kitörött a lába az enyémnek, ráültem éneklés közben.
          -Huh - nem bírtam ezzel a sok nevetéssel. Jess reménytelenül nézett rám. 
Közben megérkeztünk a bútorokhoz.

*Logan szemszög*

          -Gyertek már - siettetett James.
          -Minek kell új ágyakat venni? - kérdezte unottan Carlos.
          -Mert már elegem van a régiekből - Kendall idegesnek tűnt.
Kimentem a kocsimhoz és beültem, nem volt kedvem a veszekedésüket hallgatni. Kicsit elmélyedtem a gondolataimba, a tegnapi nap nem volt a legjobb. Magamat okoltam, hogy nem találkozhattam Beckyvel. Csak öt perc...
          -Na menjünk, ezek nem  jönnek... - huppant be mellém Kendall.
          -Mi? Miért?
          -Carlos unja, James meg elkell vigye Fox-ot állatorvoshoz... - magyarázta komolyan.
          -Na mindegy, akkor mi legalább legyünk túl ezen a hülye vásárláson - mondtam beindítva az autót.
Öt percre volt az áruház...csoszogva mentünk be a bútor részlegre, lerítt rólunk, hogy nem élvezzük a helyzetet.
          -Na akkor én megyek erre... - mutatott balra. Akkor gondolom én jobbra kell menjek...
Rengeteg ágy volt, nem is tudom, hogy hogy fogunk választani.
          -Vízáááágy - mondtam magamnak halkan, az ágyhoz lépdeltem és beledobtam magam. Legszivesebben ezt vettem volna meg. Egy kis élvezkedés után gondoltam tovább megyek, mert még a végén komplekt hülyének néznek. Nem tudtam felállni!!!
          -Ezt nem hiszem eeel - csaptam magam homlokon. Hogy lehetek ennyire szerencsétlen? Írtam egy sms-t Kendallnek, hogy találkozzunk a vízágynál. Nem akartam megmondani, hogy miért.
          -Mi van? - kérdezte.
          -Hát...öhm...segítenél? - nyújtottam feléje a kezemet. A bolondja elő kapta a telefonját és lefényképezett. - Kösz a segítséget - mondtam  összehúzott szemekkel.
          -Nincs mit - nem tudta abba hagyni a vihogást. Valahogy felsegített, én meg meglöktem, szegény neki ment valakinek.
          -Na én keresek tovább - indult el röhögve.
Muszáj lesz megszereznem a telefonját, és gondoskodnom kell a bizonyítékokról - mondtam magamban Kendall után nézve, elmosolyodtam, és neki kezdtem én is keresgélni.
Messziről megláttam egyet, sietve oda mentem, de figyelmetlen voltam és neki ütköztem egy lánynak, de amint láttam ő sem a külvilágra figyelt. Mindketten egy Bocsánattal tovább ballagtunk.
          -Haveeer - vágott hátba Kendall pár perc után.
          -Na mi van? Találtál valamit, mert én igen - mosolyodtam el.
          -Most komolyan...
          -Nekem tetszik, és kényelmes is - ültem le az ágyra.
          -Nem az ágyra gondolok, hanem...Beckyre - mondta hátat fordítva.
          -Mi???
          -Hát ő volt az, akinek neki mentél...vak vagy - legyintett.
Na jó...most ásom el magamat... -.-

*Becky szemszög*

Miután neki mentem valakinek, Jesshez siettem, mert intett, hogy kiválasztotta a megfelelő íróasztalt.
          -Holnap hozzák ki, na menjünk.
A kocsinál voltunk amikor Jess hirtelen megállt.
          -Valami baj van? - kérdeztem összehúzott szemöldökkel.
          -Hát...nem vetted észre Logant?
          -Miről beszélsz? - sétáltam hozzá.
          -Hát akinek neki mentél...ő volt az...
          -Na persze, észre vettem volna...indultam el.
          -Tutira ő volt...azt hittem észrevetted...
          -Hát nem....na de mindegy, menjünk...
Ahogy haza értünk, megpihentem a konyhaszéken.
          -Meg kell kérjem Ryant, hogy küldje át a képeket.
          -Kiváncsi vagyok rájuk - mondta Jess mosolyogva, miközben teát készített. 
          -Jók lettek - nevettem.
          -Oh, nem is vagy beképzelt - nyújtotta felém a nyelvét.
          -Ezt meg se hallottam - mondtam kacagva.
A teámmal odaballagtam az ablakhoz.

Másnap

          -Hm... új szomszédaink lesznek - elhúztam a függönyt.
          -Igen, és ma hozzák az íróasztalt is - nevetett Jess.
Közbe eszembe jutott, hogy még tegnap kint hagytam a kocsiban a telefonomat, elkértem a kulcsot Jesstől és mentem is ki. Muszáj volt felhívnom Kendrát meg anyuékat. Bekukkantottam az ablakon és megláttam a földön, kinyitottam az ajtót és behajoltam.

*Logan szemszög*

Reggel korán összeszedtük a megmaradt cuccainkat, bepakoltuk a kocsimba. Steve már elvitte a nagyját, és most itt vagyunk egy félig üres házban.
          -Na jó, gyertek, mert már nagyon kiváncsi vagyok a házra - indult ki az ajtón Kendall.
          -James, az enyém lesz az a szoba! - mondta hangosan Carlos a lépcsőn lefele.
          -Nem, az az enyém!
          -Mi van veletek? - kérdeztem. Szótlanul kimentek és beültek az autóba.
Sajnos ott is folytatták.
          -Fejezzétek már be! - fordult hátra Kendall - Nem tudom mi bajotok, még csak fényképen láttuk, és már azon veszekedtek, hogy melyikőtöké lesz a nemtudom melyik szoba?
          -Igen! - vágták rá egyszerre.
Kendallnek nem jött össze, én meg nem erőlködtem. Lassan betértünk az utcába, megláttam Steve autóját, leparkoltam melléje. Kiszálltunk és kivettem az én dobozomat.
          -Csaj a szomszédban - bökött vállon Kendall mosolyogva. Egy lányt pillantottam meg, aki bele volt bújva egy autóba, gondolom keresett valamit.
          -Nem rossz husi - nevetett Carlos.
Le nem vettem a szememet róla, ismerős volt. A lány megfordult, mindketten elejtettük a kezünkben lévő tárgyat...



2 megjegyzés: